Timeplan

Og timebeskrivelser

Grønne timer er sykkeltimer

Sykkeltimer er super kondisjonstrening. -Og i sykkelsalen er det dessuten alltid bra vær!

Sykling passer de fleste, her kan man ha morsom trening i sal uansett nivå.

KOM-I-GANG: SYKKEL, 30 eller 45 minutter. Her får du hjelp til å stille inn sykkelen så den passer deg. Du lærer hvordan sykkelen virker og vi viser deg hvordan det er lurt å sykle. En rolig og god time som passer absolutt alle som klarer å sitte på en sykkel.

SYKKEL 1: Sykkeltime for deg som er nybegynner, eller i kombinasjon med andre timer. Her kan du også bygge sammen to etapper - tilsammen 60 minutter på sykkel. Sykkel 1 varer en halvtime.

SYKKEL 2: Sykkeltimer som passer de fleste. God kondisjonstrening til fengende musikk. Sykkel 2 kan vare en halvtime eller en time. Uansett vil du bli svett og utfordret!

SYKKELPULS, 30 minutter, en helt vanlig sykkel 1 eller 2 time der vi legger til rette for at du kan bruke pulsbelte fra Polar og dermed registrere treningen din. Gøy enten du bruke pulsbelte eller ikke.


LANGKJØRING, 120 minutter. Ikke la deg avskrekke. Denne timen passer for ALLE. Det er en lavpulstime, med pauser innimellom og som alltid: Det er helt OK å avslutte når du vil! PRØV!