Timeplan

Og timebeskrivelser

Gule timer er Kondisjonstimer

Høy puls, enkle bevegelser, fengende musikk og brede smil.

KONDISMIX, 30 minutter, med enkle bevegelser, litt tempo og økende puls. Du bestemmer hvor intensivt du trener.

KONDIS, 60 minutter, på mandag kveld er herlig enkelt og så hardt du har lyst til. Garantert sliten!

MINICROSS, 30 minutter, er en litt rå time inspirert av CrossFit. Høy puls og en god gjennomtrent kropp blir gevinsten.

BOXING, Boksehansker og pads har vi. Du tar med deg innsatsviljen. Slå deg løs!

STEP, 30 minutter på torsdag. Energi, kraft og glede. Enkel kondisjonstrening med bruk av stepkasse. Munter og engasjerende musikk i kombinasjon med enkle trinn og bevegelser.

HARDHAUSEN, 60 minutter. Her jobbes det i intense økter, i ditt tempo, med pauser mellom hver økt. Varmt, moro og svært tilpasningsdyktig er dette en time som er svært godt besøkt.

PULS-STYRKE INTERVALL, 60 minutter på fredag er en utfordrende og morsom time som ser ut til å være vanedannende.

Uansett hvilke kondisjonstimer du velger lover vi å gjøre vårt beste for at du skal kjenne pulsen slå! Gled deg over rask framgang og moro underveis!